W numerze 4/15 magazynu Communal Manager ukazał się artykuł zatytułowany "Przestrzeń z głową”, w którym o wypowiedź ekspercką została poproszona Monika Misztela- Specjalista ds. Sprzedaży Lars Laj Polska Sp. z o.o.
Artykuł znajduje się na str.54 zachęcamy do zapoznania się z jego treścią.
|
Frekwencyjność i popularność danej przestrzeni uzależniona jest od wielu czynników bezpośrednio na nią wpływających. – Powodów wysokiej frekwencyjności użytkowania przestrzeni miejskiej może być wiele i zazwyczaj są indywidualne dla każdej lokalizacji – mówi Monika Misztela, Specjalista ds. sprzedaży, Lars Laj. – Duże znaczenie ma tutaj sposób i cel użytkowania danej przestrzeni, a także jej położenie: czy jest to przestrzeń rekreacyjna czy mieszkalna, czy znajduje się w pobliżu centrum miasta, czy może na industrialnych terenach parków przemysłowych. |
 |
|
|
 |
|
|
Przed rozpoczęciem inwestycji warto zapytać mieszkańców o ich potrzeby i wymagania tak, aby dane miejsce spełniało swoją rolę. – Zgodnie z naszym doświadczeniem najważniejsze jest uwzględnienie w projekcie wymagań użytkowników i próba stworzenia miejsca, które odpowiadałoby na ich potrzeby, mając na uwadze przyszłą funkcję terenu i przemyślenie sposobu, w jaki będzie on wykorzystywany – dodaje Monika Misztela. |
 |
|
|
 |
|