Wymagania:
- praktyczne doświadczenie w (web)marketingu oraz SEM (serach Engine Marketing, Pozycjonowanie, SEO) przy projektach komercyjnych lub prywatnych,
- umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów reklamowych,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację e-mailową z partnerami firmy, wyszukiwanie i analizowanie informacji, czytanie blogów, dokumentacji i porad e-marketingowych
Mile widziane:
- „fascynacja” szeroko pojętym Internetem i komunikacją on-line,
- możliwość wykazania uczestnictwa w projektach internetowych wymagających implementacji technik SEO/SEM,
- znajomość systemów analitycznych wspomagających marketing internetowy (np. Gogle Analytics),
- podstawowa znajomość jakiegokolwiek programu graficznego umożliwiającą edycję zdjęć (zmianę rozmiarów, kolorów , proporcji itp.),
- podstawowe doświadczenie w `technologiach webowych (HTML, php, MySQL),
- doświadczenie w zakresie budowy i projektowania serwisów internetowych
Zakres obowiązków:
- bieżący nadzór i aktualizacja oraz koordynacja wszelkich działań związanych z zawartością (treściami) serwisów internetowych firmy,
- działania promocyjne w Internecie, zarówno w odniesieniu do stron internetowych jak i platform „Social Media” (np. Facebook),
- codzienna komunikacja i nadzór nad procesami planowania i projektowania nowych funkcjonalności wdrażanych przez podwykonawców firmy,
- współpraca z Agencją Interaktywną zatrudniającą programistów oraz analityków sieciowych,
- planowanie i realizowanie celów web-marketingowych firmy w ujęciu mierzalnym (np. ilości odwiedzin, pozycji w wyszukiwarkach, ilości osób zadających zapytania ofertowe), jak i jakościowym (zamieszczanych treści , zdjęcia)
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- rozwój zawodowy,
- ambitne i ciekawe zadania.