W związku z rozwojem sprzedaży międzynarodowej poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista do spraw sprzedaży
Opis stanowiska:
- rozwijanie i umacnianie współpracy z partnerami i klientami zagranicznymi,
- obsługiwanie i koordynowanie zamówień,
- współpracę z innymi działami firmy,
- nadzorowanie realizacji wysyłek eksportowych,
- przygotowanie ofert handlowych,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych.
Wymagania:
- warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel),
- wykształcenia wyższe
- predyspozycje osobowe: komunikatywność, zaangażowanie, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość zagadnień związanymi z procedurami importowo-eksportowymi (w tym reguł INCOTERMS),
- umiejętności negocjowania umów handlowych i opieki nad przebiegiem transakcji,
- wiedza na temat różnic międzykulturowych.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w młodym zespole z przyjazną kulturą organizacji pracy,
- wdrożenie w obowiązki przed doświadczoną kadrę,
- dofinansowanie do karty sportowej, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: hr@larslaj.pl, w tytule wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko wybranym kandydatom, a nadesłanych ofert nie zwracamy.