Lars Laj Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Dobrej koło Szczecina, europejski producent placów zabaw dla dzieci i elementów małej architektury poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. logistyki i zaopatrzenia
Oferujemy:
- stabilną pracę pełną wyzwań w międzynarodowym środowisku,
- niekorporacyjną atmosferę,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, zaangażowania i efektów pracy,
- benefity sportowe,
- dodatkowe ubezpieczenie na życie,
- opiekę medyczną
- możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach,
Wymagania:
- ewidencja zamówień do dostawców,
- monitorowanie stanów magazynowych oraz zarządzanie zapasami,
- uczestniczenie w wyjaśnianiu niezgodności, braków dostaw,
- udział w procesie reklamacji z dostawcami,
- budowanie i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami,
- przygotowywaniu kalkulacji cenowych i kosztowych,
- organizacji usług spedycyjno-transportowych,
- pozyskiwanie nowych źródeł zakupowych oraz wybór alternatywnych dostawców,
- utrzymywanie prawidłowego funkcjonowania spółki w zakresie funkcjonowania elektronarzędzi, floty samochodowej oraz wózków widłowych.
Oferujemy:
- doświadczenia w dziale zakupów lub w dziale handlowym w firmie produkcyjnej,
- bardzo dobrą znajomość MS Office, w szczególności Excel,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność, chęć nauki i motywacja do rozwoju,
- zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres email hr@larslaj.pl, w tytule wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.