We współpracy ze słynnym duńskim biurem architektonicznym Primus stworzyliśmy nowoczesny plac zabaw, zaprojektowany jako zaproszenie do wspólnej zabawy zarówno dla dzieci jak i dorosłych.
Plac zabaw składa się z 5 równoważni, umocowanych na ogromnych sprężynach. Pomysł tak prosty jak innowacyjny, umożliwia znakomity trening zwiększający koordynację ruchową, zapewniając jednocześnie frajdę użytkownikom. Sprawia że dorośli po prostu chcą wskoczyć na równoważnię, wraz ze swymi pociechami.
Projekt, w którym braliśmy udział, został zrealizowany w celu „ożywienia” terenów dawnego browaru Carlsberg, zamkniętego wiele lat temu. Umożliwił powtórne wykorzystanie obiektu, uwspółcześnił jego charakter, zaś nasze nowe podejście do zagadnienia placów zabaw dla dzieci wzbudziło aprobatę wśród odwiedzających.
We współpracy ze słynnym duńskim biurem architektonicznym Primus stworzyliśmy nowoczesny plac zabaw, zaprojektowany jako zaproszenie do wspólnej zabawy zarówno dla dzieci jak i dorosłych.
Zobacz podobne artykuły
Sensorica: edukacja, integracja i design w jednym
Sensorica to nowa linia urządzeń sensorycznych, stworzona z myślą o tym, by każde dziecko mogło rozwijać się poprzez zabawę – niezależnie od wieku, zdolności czy poziomu sprawności. Seria została zaprojektowana tak, by pobudzać wszystkie zmysły: wzrok, słuch, dotyk, równowagę oraz propriocepcję, czyli świadomość własnego ciała w przestrzeni. To odpowiedź na coraz większe zapotrzebowanie na inkluzywne i edukacyjne przestrzenie zabawowe, które łączą estetykę, funkcjonalność i wartości edukacyjne.
czytaj więcej
Lars Laj na PROCAD EXPO 2025 – dziękujemy!
Chcielibyśmy podsumować nasz udział w targach PROCAD EXPO 2025 w Gdańsku! To wyjątkowe wydarzenie było doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, inspiracji oraz rozmów o przyszłości projektowania i nowoczesnych rozwiązaniach w przestrzeni publicznej.
czytaj więcej
Od pomysłu do placu zabaw - jak powstał nowy plac zabaw w szczecińskiej szkole międzynarodowej SIS
Jeszcze niedawno przestrzeń przed szkołą była zwykłym, mało atrakcyjnym terenem – z kilkoma urządzeniami, które nie odpowiadały już potrzebom uczniów. Brakowało spójnej koncepcji, wyraźnego charakteru i miejsca, które inspirowały dzieci do wspólnej zabawy.
czytaj więcej